VPIS
Vabilo k vpisu za šolsko leto 2020/2021
PREDŠOLSKA GLASBENA VZGOJA
Starost otrok 5 let, vpis brez sprejemnega preizkusa
GLASBENA PRIPRAVNICA
Starost otrok 6 let, vpis brez sprejemnega preizkusa
GLASBA
Preizkus glasbene nadarjenosti
NOVOST!
MODUL AVSENIKOVA GLASBA
Preizkus glasbene nadarjenosti
Razpisana prosta mesta na instrumentih:
trobenta, klarinet, klavirksa harmonika, kitara, nizko trobilo
SPREJEMNI PREIZKUSI GLASBENE NADARJENOSTI ZA VSE RAZPISANE PROGRAME BODO POTEKALI
SREDA, 17.06.2020 med 16:00 in 17:30 uro
ČETRTEK, 18.06.2020 med 16:00 in 17:30 uro
PETEK, 19.06.2020 med 16:00 in 17:30 uro
VLJUDNO VABLJENI K VPISU!
VADENJE INSTRUMENTA
Iz različnih člankov in izkušenj povzela Doris Šegula, BA MA
Da je igranje, vadenje instrumenta doma koristno za otroka, se bolj ali manj zavedajo vsi starši. A kako otroka pripraviti do tega, da vzame svoj instrument v roke z veseljem in da izkoristi svoj sicer prosti čas za muziciranje? Morda v nadaljevanju najdete kakšen koristen nasvet v zvezi s to temo.
-
Vadenje mora postati redna aktivnost, ki prinese korist na dolgi rok. Npr. kot vsakodnevno čiščenje zob. Vzame nam nekaj minut, a te so koristne za prihodnost. Otroci se še ne zavedajo, kaj jih čaka v prihodnosti, znajo pa se navaditi na rutino. Imejte vsak dan ali določene dneve v tednu natančno določeno, kdaj je čas za vadenje. Npr. napisati v urnik na hladilnik. Ali pa nastaviti alarm. V zgodnjih fazah učenja, pri manjših otrocih to naj ne bo več kot 10-15min na dan. Lahko nastavite štoparico ali pa vržete kocko, kolikokrat se določena pesmica/vaja/lestvica ipd. ponovi. Otroci na ta način igranje instrumenta še bolj dojemajo kot igro. In zanje ni nič boljšega kot igranje. Navsezadnje vadenje ni nič drugega kakor igranje na instrument.
-
Vadenje po počitku je bolj produktivno.
-
Prostor kjer otrok vadi, naj bo čim bolj miren, brez motečih tehnoloških naprav in brez drugih dejavnosti.
-
Starši naj otroka spodbudijo k igranju na način, ki bo otroku dal občutek, da starša res zanima, kaj počne. Npr. z vprašanjem- »Kaj
lepega/zanimivega/divjega/… pa igraš tokrat?« Če ima starš možnost igrati/peti zraven, toliko bolje. Otroci so veseli pristne starševske pozornosti.
5. Starši naj pristopijo k učitelju, če opazijo, da učenec ne ve natančno, kaj naj bi vadil. Včasih pomaga že, če starši na glas preberejo kaj piše v glasbeni beležki (napotki učitelja). Prisotnost starša pri pouku je koristna, sploh na začetku in pri zelo majhnih otrocih.
6. Otrok naj bi se sam navadil na vadenje instrumenta do nekje 11-13 leta.
7. Spodbujajte tudi to, če hoče otrok igrati povsem nekaj drugega, kot mu je dal za nalogo učitelj. Dober učitelj zna prepoznati kreativnost in bo znal to vključiti tudi v svoje delo.
8. Poslušanje, poslušanje, poslušanje. Če bo starš doma ali na poti v avtu ali na koncertu poslušal dobro glasbo, bo v otroku nevede razvijal občutljivost za glasbo. Starši imejte posluh za raznoliko glasbo. Tudi klasična glasba premore nešteto melodij »ki gredo v uho«. Klasična glasba ima moč, da otroka pomiri. Popularna glasba na prvo žogo razvedri, a velikokrat že besedila, če se poglobite v njih, niso primerna za malega otroka.
Dandanes najdete na spletu glasbo za vse okuse. Naj bo vaš okus izbran in premišljen.